sims3-the-hunger-games

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Del 2

Av Sim the hunger games - 16 maj 2012 11:35

      Vet att det hoppar lite i delen men det är för att jag inte han

o göra helt exakt

                 

del 1

     Katniss Everdeen -mörk röd (inte lägre blå) 

      Peeta Mellark - orange

      president  snow - mörk grå

      Cinna - grå

      Haymitch Abernathy - brun

      När någon tänker - svart

 

All god matt  jag har aldrig haft råd

med det men prim kunnde inte stå i mott o koll

på skyllt fönsterna. 

 

Effie pratade på men inte en jag bryde mig om vad hon

sa senare gick hon bara i väg hon skulle hämmnta Haymitch våran hand ledare  .

Haymitch... han är våran hand ledare

 

Jag förstår om du inte vill prata men det är inge fel att få hjälp.

 

Jag vände fort bort bliken o satt bara ner o tittade ut genom fönstret.

 

Grattis,

får jag sitta här

Ja.

 

Hur ska vi börja?

Varför ta det så bråttom.

Jag vill veta din plan du är ju våran handledare.

Hand ledare?

Ja du är våran Hand ledare  du ska hjälpa oss att få sponsorer.


                                                Ja vet att jag inte kan göra något för o rädda er 

varför är du här då!

Förfriskningar

nu är det nog! 

 

Du spillde dricka över mina nya byxor

jag går till mitt rum

Jag går o pratar med han

 

 


Peeter står bara o kollar när alla djuvlar alla vill bara se oss döda


Kom kom

Säger peeter till mig

men jag svarar med att jag stirar på han

behåll den här kniven den här pojken vet vad han gör.

 

 Jag heter Cinna

 Kattniss

jag är ledsen att det här hännder dig

Jag ska försöka hjälpa dig så gått jag kan


 Alla människor gratulerar mig 

Jag ser ingen poäng med det



 
 
Ingen bild

Hungerspelen

23 maj 2012 15:32

Du ska få ett tips; läs igenom det du har skrivit, för du har väldigt många stavfel!

Men jag ÄLSKAR hungerspelen <3<3<3<3
Har du bara sett filmen?
Om du har det så rekommenderar jag starkt att du ska läsa böckerna också!!!
Jag har kommit fram till att boken är BÄTTRE än filmen!

Sim the hunger games

5 juli 2012 13:35

Jag har dyelski så jag blir sur när folk klagar på mitt stavade och jag läser alltid i genom
det jag har skrivit.
och ja jag har läst alla böckerna
och sett filmen jag tycker böckerna är bäst
men jag tycker endå filmerna är bra.

 
Hilda

Hilda

23 maj 2012 15:41

Wow, min nya favoritblogg! Jag älskar både sims och the hunger games, så det här kommer bli fantastiskt! Tack!

http://hildassimsblogg.bloggplatsen.se

Sim the hunger games

5 juli 2012 13:37

Tack jag kommer inte skiva nå mycket har inte tid men jag kommer säkert fortsätta med the hunger games historian eller så men då kanske jag hoppar lite i delarna vi får se hur det blir.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sim the hunger games - 4 augusti 2012 23:02

Goa nyheter :)   fortfarade blogg pause.                                     ...

Av Sim the hunger games - 5 juli 2012 13:52

        Del 1 Del 2       Katniss Everdeen -mörk röd (inte lägre blå)        Effie Trinket - mörk Lila       Peeta Mellark - orange       President  snow - mörk grå       Cinna - grå       Haymitch Abernathy - brun  ...

Av Sim the hunger games - 16 maj 2012 16:50

(hella del 2 inläget syns inte ska fixa det men inte nu men senare) ...

Av Sim the hunger games - 15 maj 2012 16:29

Altså jag är ur tröt på o säga det men det blir i morgon del 2 kommer ut säkert hännder det något i morgon så att jag inte kan göra klart alt men förlåt o hoppas på att det kommer snar ut. ...

Av Sim the hunger games - 13 maj 2012 21:47


Om det blir som det har tänkt så ger jag ut del 2 i morgo. Just nu så beställer jag nagellack i från the hunger games nagel färgerna dom har olika färger för olika distrikt jag ska köpa  11 o 12.   Länk där du kan beställa dom China Gl...

Presentation


jag gör the hunger games historian i sims 3 format

Länk bytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards