sims3-the-hunger-games

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

The hunger games del 1

Av Sim the hunger games - 6 maj 2012 17:32

  Katniss Everdeen - blå

  Primrose Everdeen - ljus rosa

  Gale hawthorne - mörk grön

  Effie Trinket - mörk Lila

  tänker - svart


 

 Katniss .. sjunga för mig snälla.

 

Djupt i ängen under skogen

en bädd av gräsen mjuk grön kudde

lägg dig ner o blunda dina sömniga ögon

o när den öppnas igen så går solen upp

nu moste jag gå.

 

    

Jag ska göra en soppa av dig. 

   

 

Hej Katta

 

Förbannat du skrämde i väg den Gale

 

Vi kan göra det sticka iväg, bo i skogen.

De fångar oss.

Kanske inte. 

Vi hade inte klarat 8 kilometer.

Jag moste gå i göra mig redo

ser dig där.

 

Prim! jag har något till dig. 

 

Det här är en mockingjay medaljong som skyddar 

dig.

 

Du är så fin jag önskr att jag såg ut som du.

 

Mig? jag önskar att jag såg ut som du!

alt kommer bli ok

kom nu går vi 

    

glada Hunger Games

och Må alla odds vara gynnsamma,

det är nu dags att välja en modig ung man och kvinna för äran att representera  Distrikt 12 i den 74:e årets hungerspel.

Dammerna först

 

Primrose Everdeen

 

Prim! jag är frivillig... jag är frivillig som tribut

 


 

Vad är ditt namn  min kära?

Katniss Everdeen



Jag slår vad om att det var din syster? 

Ja 

Vi har aldrig hafft någon fri villig förut, 

ge en applåd för Katniss Everdeen! .... 


Nu för pojkarna

 

Peeta Mellark!

 

 

(Kattniss) Inte han som gede mig brödet

nu är jag skyldig han nå o jag kan inte döda han. 

 

Lova att du försöker vinna

 

Jag lovar prim. 

 

 De vill bara ha bra underhållnig.

Vi är 24, gale, bara en kommer ut.


  


 


 
 
Ingen bild

Saga

7 maj 2012 06:39

Bra.
Har du utgått ifrån filmen elr boken?
Var hittade du härmskrikan?

Sim the hunger games

7 maj 2012 23:04

Tack .Jag utgåde i från filmen o boken & jag hittade härmskrikan på någon ner laddnigs sida mins inte vilken (om du ser nå stav fel så är det för jag skriver på min mobbil )

 
Tove

Tove

7 maj 2012 20:08

Spännande!

http://tovesims3.bloggo.nu

Sim the hunger games

8 maj 2012 17:17

Tack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sim the hunger games - 4 augusti 2012 23:02

Goa nyheter :)   fortfarade blogg pause.                                     ...

Av Sim the hunger games - 5 juli 2012 13:52

        Del 1 Del 2       Katniss Everdeen -mörk röd (inte lägre blå)        Effie Trinket - mörk Lila       Peeta Mellark - orange       President  snow - mörk grå       Cinna - grå       Haymitch Abernathy - brun  ...

Av Sim the hunger games - 16 maj 2012 16:50

(hella del 2 inläget syns inte ska fixa det men inte nu men senare) ...

Av Sim the hunger games - 16 maj 2012 11:35

      Vet att det hoppar lite i delen men det är för att jag inte han o göra helt exakt                   del 1      Katniss Everdeen -mörk röd (inte lägre blå)        Peeta Mellark - orange       president  snow - mörk grå       ...

Av Sim the hunger games - 15 maj 2012 16:29

Altså jag är ur tröt på o säga det men det blir i morgon del 2 kommer ut säkert hännder det något i morgon så att jag inte kan göra klart alt men förlåt o hoppas på att det kommer snar ut. ...

Presentation


jag gör the hunger games historian i sims 3 format

Länk bytten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards